Music in my soul. I can feel it, every day and every night.

Bild lånad av we♥it.com.

-21 grader idag på morgonen!! -21! :O Gissa om jag frös! Mitt hår blev fan till frost också, helt vit när jag kom till skolan. Inte roligt alls, lite pinsamt liksom :P Och det blev inte bättre när någon slog på brand alarmet så alla blev tvungna att gå ut i snön :S Jobbigt som fan, men jag var smart nog att ta på mig min underbara gröna vinterjacka! :) Plötsligt blev det inte lika kallt att vara ute ^^

Klockan är 18.12 och jag väntar på middagen ska serveras. Råka sova för en stund sen och somnade i drygt en timme. Skönt med sömn, men nu måste jag verkligen plugga! :O Prov imorgon och jag vill inte få IG. :/ Så ska plugga järnet ikväll och chilla senare i veckan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0