She don't even know who is her real friends now.

Bild lånad av we♥it.com.

Jävla skit data!  Skrev värsta inlägget och så fuckar nätet upp sig och nu orkar jag inte skriva om. Gå och dö internet! Fan, får väl skriva om det. Kortfattat.
Dansuppvisning i skolan och jag tyckte den var rätt okej. Det var elever från Fryshuset som kom och uppträdde. Vi blev de lyckliga som fick se premiären! xD Hheheh, nåt som jag inte bryr mig om, men lite coolt är det (A) Såg en tjej ha värsta systemkameran, gissa om jag blev lite avis!? xD Hehhe, önskade att jag hade min digital med mig, så jag också kunde ta lite bilder (; Nåja, nu hade jag inte det.

Imorgon nationella i svenska. Är jag nervös? Ärligt talat är jag inte det. Och om jag blir det imorgon så ska jag försöka tänka detta som ett vanligt svenska prov. För så svårt kan den väl inte vara, right? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0