She was given a role, never knew just when to play.

Bild lånad härifrån.


Onej.. onej.. it can be..?! Det snöar igen! IGEN! :O Jag vill inte ha snö mer, har tröttnat! Åh.. varför måste det komma mer snö, varför? Vad har vi gjort för att få snö, vaaaaad?

På håltimmen idag så stack jag till spelhallen för att träna upp mig inför min match mellan mig och M.F i pingis. Jag är riktigt rostig på pingis och M.F är asbra! Han spelar ju typ varje dag, så det spelar ingen roll om jag losar. Men vill ju så gärna vinna en match innan jag åter ut ur tuneringen. ^^ Så jag spelade pingis i drygt två timmar med en tjej från 8:an, sedan kom alla andra typ emellan och körde med oss. Roligt var det kan jag säga ^^

Förövrigt så har dagen varit rätt så okej och nu sitter jag här och mumsar på en rulltårta och dricker varmt te. Varmt te behövs nu när snön faller ner mot marken. BRR.. Vill ha sommar nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0