It kills her that she can't see you

Bild lånad av we♥it.com.

Matteprovet är över och jag kan chilla hela veckan! Fan vad najs! :) Fick reda på mitt resultat precis efter matteprovet och det gick bajs. Varje gång jag tror att det går bra så går det bajs, sedan tvärtom. Men orkar inte tänka mer..

Tappade min nagel i skolan. Min tumnagel, så gick runt och letade efter den. Märkte det när jag hade matteprov. xD Hittade den såklart inte så jag fick göra om en ny nyss. Onödigaste, för nu har jag tagit bort alla mina naglar! Varför? Jo, för jag kände för att göra om tummen igen, men så lossnade en annan nagel, och sen en till och en till.. så jag bestämde mig för att ta bort alla. Nu känns det väldigt naket och fult.. ska fixa till naglarna igen och måla dem! :) Nu sitter det bara lim på naglarna, äckligt värre :S Ska se till och köpa lite nya nagellack under sportlovet tror jag. Ska även passa på att köpa lite annat smått och gott! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0