When you say you love me, do you really mean it or do you just fake it to make me feel speciel?

Bild lånad av we♥it.com.

Fyfan, vad trött jag har varit hela dagen idag! Ögonen håller på att somna och jag gäspar för fullt.
Höll på att somna på spanskan, sa hela tiden till P.H;
- Jag är såå tröttt..
Gissa om hon blev irriterad, hehhe xD Nåja, man får stå ut med mig ibland (A)

Annars så har allt varit som alla andra dagar. Kompisar, plugg, snack, you name it.  
Ojuste, vi har alla aktivitetsdag på torsdag och jag fick biljard i Fridhemsplan. Ska nog bli skoj. Vi kommer får två personlig tränare som ska visa oss lite tricks och sånt. Spännande, hoppas the trainers are good-looking. ^^ Men jag ville verkligen ha Cybertown, så jävla roligt det är! Skjuter folk och leker att man kan, HAHAHA! ^^ Så roligt, minns senaste gången jag var där, uff vad det ägde så grovt! :) Sköt alla som var i mig väg.. eller inte då xD

Kommentarer
Postat av: Sibbeell

Joo, Linda de såg bra ut ;):P eller en av de då , hehe

2010-02-04 @ 18:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0