27 dresses



HANDLING;

Jane är en romantisk och totalt osjälvisk kvinna som varit brudtärna inte mindre än 27 gånger och hennes egen lycka tycks inte finnas inom räckhåll. När hennes lillasyster, Tess, börjar förbereda sitt bröllop med Janes chef börjar dock Jane omvärdera sitt "alltid-brudtärna-liv"...

ÅSIKT;
Enligt mig så var filmen rätt så okej. Förväntade mig en aning mer, varför vet jag inte. ^^ Men filmen borde ses tycker jag, speciellt av tjejer. (A) Vi som älskar klänningar ^^ Det fanns några småskämt med och så fanns det såklart romantik med! Jag kommer nog minnas filmen, men om en kille kollar på den så kommer han nog inte minnas den. Han kommer nog tycka att den är långtråkigt ^^ Anyway, den får en 6/10 av mig! :)

Har du sett filmerna? Vad tycker du isåfall? :)

Kommentarer
Postat av: filippa

2010-01-12 @ 15:17:04
URL: http://yourlittleflower.blogg.se/
Postat av: filippa

thanks sweety ! :D

2010-01-12 @ 15:17:32
URL: http://yourlittleflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0