A blue, cute bow on my hair and it does it more prettier!


Bild lånad av we♥it.com.

Ahhhh.. måndan är över, tisdag på tur! Hehhe, jag får det att låta lite plågsamt för mig själv eller hur? ^^ Nåja, ska försöka se fram emot dagarna som kommer. Nåt roligt kan ju trots allt dyka upp (;

Dagen har varit i stort sett rätt så okej, förutom att jag slutade så himla sent idag. Vilket jag kommer att göra nu tills sommarlovet kommer. Schemat ser rätt så okej ut, förutom att man slutar så sent om dagarna och om man missar en dag i skolan så ligger man risigt till. Så jag får inte missa ett skit, orkar inte jobba ikapp.. Schemat är upplagt med fyra lektioner only varje dag, fast det är ju långa lektioner. På lektionerna får vi bestämma om vi vill ha rast eller inte och sluta tidigare and stuff like that. Så ser det ut..

Imorgon så drar jag på öppet hus på Östra Real direkt efter school så man hinner hitta stället och sånt. Det tar ju tid och jag vill inte missa öppet hus! Missade ju Thorildsplans öppet hus som jag gärna skulle vilja gå till.. Jaja, ska checka om de har en annan tid för öppethus, får hoppas och se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0