Avatar



HANDLING;
Marinsoldaten Jake Sully skickas till planeten Pandora för att med alla medel övertyga urbefolkningen att låta människan exploatera deras natur för att utvinna en ny energikälla. Allteftersom Jake lär känna planeten och folket blir han mer och mer osäker på sitt uppdrag och när kampen ställs på sin spets måste han välja sida.

ÅSIKT;
Filmen var otroligt bra gjort och rätt så övernaturligt, enligt mig då (A) Fast i kinda like it anyway. Fanns lite romantik med, eller ska jag säga lite? xD Den var iallafall jättebra gjort och jag gillar den. Spänning fanns med och animerat fanns med. Yesbos, den får en 7,5/10 av mig ^^   

Har du sett filmerna? Vad tycker du isåfall? :)

Kommentarer
Postat av: lisa

sv; haha det gör inget, brukar vara rätt seg med svar jag med ;) aha okej, är dina bröder äldre än dig? jag har bara min lillasyster som är ett år yngre än mig :)



jag tror faktiskt det blir nr 3, tack för ditt svar :) ♥

2010-01-06 @ 11:37:33
URL: http://ttnl.webblogg.se/
Postat av: cezi

Jag har sett den filmen & enligt mig är den verkligen grym :)

asså jag såg ju den på bio så de var riktigt bra med hur dom har filmat den och så.

Vad tycker du själv om den ? om du har sett den då ;)

2010-01-08 @ 03:08:10
URL: http://cezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0