Cute little blue bus, and I'll drive it right know.

Bild lånad av we♥it.com.

Tänk er att helgen redan är sluut! Buuuhuu. Äh, ska inte deppa för det, helgen kommer snart igen ^^

Vad ska man göra en söndag som denna må man tro? Klippa håret kanske? Mitt hår är väldigt sliten och måste därför klippas en aning. Topparna iallafall, sedan vill jag ju också tunna ner håret lite. Min snelugg ska få växa lite till, varierar ju mellan snelugg och mittbena nu. (; Just nu sitter jag här med mittbena. CUTE! :) På tal om mitt hår så måste jag köpa lite söta saker till håret, hår associerar (stavas det så? xD ) Köper när jag har pengar (A) Om inget annat kommer ivägen då, såsom smycken och kläder! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0