Every time I have a hard time, I thinking of you.

Bild lånad av we♥it.com.

Yesbox, nu har jag målat mina naglar! Målade inte med nail polish, utan med base coat och top coat :) Sedan så la jag även till lite färg på naglarna så det inte ser att för vanligt ut :) Bilder kommer, jag lovar!

Sitter här och letar efter gymnasium som jag ska söka till, har ju bara funderat på Jensen västra && södra. Så har checkat runt lite på nätet. Har kollat in Östra Real, Kärrtorps gymnasium och Thorildsplans gymnasium. Ganska så intressanta gymnasium. Fan att jag missade öppethus på Thorildsplans gymnasium igår!! :'( Skulle verkligen vilja gå och kolla på den och fråga lite saker.. Nåja, får se när nästa öppethus är, om det nu kommer en till x) Ska kanske ta och kolla in Östra Real och Kärrtorps gymnasium. De har båda öppethus på en tisdag, Östra Real har 19/1 och Kärrtorps gymnasium har 26/1, när jag fyller år! ^^
Kollade även in vilka språk man kunde läsa för jag vill inte fortsätta läsa spanska xD De pratar så himla snabbt! Så funderar på att ta japanska! :) Kärrtorps gymnasium och Thorildsplans gymnasium erbjuder japanska, så nu får jag fundera lite ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0