Give me something to believe on


Bild lånad av we♥it.com. Redigerat av mig.

Idag har jag vart i biblan med J.P och pluggat matte. M.T kom lite senare, samma sak med R.M. Vi pluggade i kanske 2,5 timme restan av tiden ägnade vi oss till att snacka och planera vårt disco som vi har tänkt att hålla i skolan för småbarn. Så vi får in lite cash till vår bal som är i vår! Spännande! Har inte ens kollat på klänningar än :O Kanske dags? ^^

Sitter här och har pluggat på både svenska och kinesiska. Duktig jag är va? ^^ Kör J.P style! (A) Ska ta och plugga vidare med lite matte igen, skadar inte att plugga lite extra. Och så måste jag läsa kinesiska. Crapination.. Så himla svårt att läsa kinesiska.. Okej, ska sluta gnälla nu x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0