I did this tea with some love for you my dear



7 veckor kvar till sportlov, jag klarar det.. ja, det gör jag! xD Hahha, jaa.. jag är lite desperat efter lov. Men jag kan inte rå för att jag gillar det så mycket, eller? Alright. Tandläkarbesök idag and it went great. Tog kanske en kvart att kolla igenom mina tänder och fixa det som jag ville and life goes on ^^ Sen var det bara att gå tillbaka till skolan igen. Hade våra vanliga lektioner och så höll jag och M.T idrottslektionen idag! Det gick rätt så bra, fast det kunde ha gått bättre kände jag ^^ Vår idrottslärare måste alltid hitta hål att sätta dit oss jaao. Not cool woman! Hon sa iallafall att vi har grymma ledarskap och att hon kunde fixa några jobb eller om man ska säga så, men att hon kan typ kontakta folk och göra så vi får bli s.k ledare för nåt lag eller så. Grymt! ^^ Fast får tänka på saken, har ju massa annat att tänka på, hellu? (A) Om det är sommarjobb så är jag lätt med ^^ Annars har det inte hänt nåt. Sjöng för M.T idag också, i omklädningsrum. ♥ (: Nöjd och glaá blev hon, hon ville nämligen inte att vi skulle sjunga i matsalen, vår tradition ♥ :D Varje gång någon fyller år så sjunger vi i matsalen, skitroligt! Fast lite pinsamt för personen som fyller år kanske, men hon/han får tåla det! ^^

Kommentarer
Postat av: filippa

vet , haha !

nej men tack ! :DDD <3

2010-01-11 @ 19:20:50
URL: http://yourlittleflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0