I tried to push you away from my locker but you didn't move.

Trots den kalla vintern så är det rätt så vacker ute. Var på väg hem idag och kollade på alla träden, shit vad vackert. Träden är helt täckta av vitt, glittrande snö och det kändes helt magiskt. Det är jättefint faktiskt.

Idag så fick jag äntligen hem mitt personbevis så nu ska jag fan i mig skicka iväg stupendiumet. Men först så måste jag fylla i, men det gör jag med M.G sedan är det bara att vänta. x) Fan, kom nyss på att jag måste fixa fram två andra papper.. aja, får göra det sen. -.-''

Skolan idag har förövrigt varit som vanligt. Lektioner efter lektioner efter lektioner. Så ser det ut.. i stort sätt just nu iallafall. Vi väntar fortfarande på våra nya scheman för denna termin. Gissa om jag är nyfiken!? xD Hoppas våra dagar blir korta! Orkar inte med långa dagar >.<' Ojuste, vi fick även veta att vi inte kommer ha vår gamla HK-lärare, utan vi har en annan. Great. Hoppas hon är snäll med betygen, om hon är det så är det luugnt för mig! Trots hennes snack som alla snackar om ^^

Kommentarer
Postat av: M I M I

vad är det för stipendium du söker? :P



sv: haha eller hur! det är ju såååå snyggt :D är mer en armbands tjej än ringar, men det är skitsnyggt med :D

2010-01-13 @ 18:56:32
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0