I'm longing for the special dag.

Bild lånad av we♥it.com.

Bilden säger allt. Skoltrött är jag men kan inte ge upp nu. Orkar inte mer.. men det är bara bita ihop och tänka positivt! Ska försöka och ska försöka att sluta gnälla här på bloggen jämt ^^

Snackade idag med C.E om hon skulle ställa upp och vi 9:or fixade disco och det skulle hon såklart! Så nu måste jag bara leta efter M.G imorgon och fråga om det är okej, sedan är det bara att fixa allt innan dagen kommer då vi ska ha discot. Vi behöver dj, snacks och massa annat! Får se hur det går att fixa till allt.

Nu ska jag dra ner och käka, det blir pyttipanna, rödbetor och ägg. MUMS ^^ Sedan så ska jag plugga NO, kommer inte hinna göra det imorgon, ska på öppethus i Kärrtorp! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0