Party till your feet passed out. Drink till you're dead. Dance all night till you can't feel your legs.


Bild lånad av we♥it.com. Redigerat & collage av mig.

Snart kommer den dagen då jag föddes för 15 år sen.. Damn. Man blir bara äldre och äldre! Varför kan man inte bli yngre och yngre för, skulle vart så mycket roligare xD

Funderar på att göra nåt roligt då.. men vet inte vad. Hemmafest? Kommer inte gå, har fiskar hemma och jag lovar, någonting kommer att hända dem. Jag vet inte vad, men kanske tar någon en av fiskarna? xD Middag perhaps? Kanske det kanske. Får då inte bjuda för många, har inte så mycket plats runt bordet ^^ Dessutom måste jag snacka med the bosses, (mamma&pappa ^^) Får se hur det går. Om det blir nåt så måste jag köpa in alla saker som kommer att behövs, det vill säga, foood! Lots of food!
Måste göra nåt iallafall, vill ju skapa minnen med vännerna innan vi går skilda väggar! ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0