She's trying to forget your touch now.

Bild lånad av we♥it.com.

Jävlar vilket tung pass man hade på idrotten idag! Helt död efter och det kändes som om det var ett tag sen man rörde sig rejält faktiskt, typ jogga och sånt. När vi strechade så visade S några yoga-strechingar som jag diggade grovt. Så nu har jag värsta lusten att börja på yoga som man blir smidig och slank (A) HAHA, men vaddå? ^^ Man vill ju ha en snygg kropp till sommar, right? x) Det vill jag iallafall ha, får se om det blir så då ^^, Tvivlar redan xD

Det enda bra med mitt schema är att mina torsdagar är en sån chilldag med mycket praktiska ämnen, snackar om idrott och slöjd. Skitskönt! Fredagar är inte så farliga heller, fast man önskar ju att man slutade en aning tidigare.. Nåja, livet är orättvis, right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0