The Perfect Holiday



HANDLING;
En enastående mamma som nyss har skilt har det väldigt jobbigt nu på julen. Hon har tre barn och allt hon vill höra av en man är en komplimang. Hennes yngsta barn, som är en flicka, hör detta och vänder sig till en varuhus jultomte i hopp om att han skall kunna hitta en ny make till sin nyligen frånskilda mamma.

ÅSIKT;
Filmen är en riktigt julfilm som man ska se med familjen! :) Speciellt om man tror på Santa ^^ Jag tycker att filmen var bra, det fanns liksom inga oväntande saker eller så. Utan man kunde typ lista ut vad som skulle hända här next och sånt x) Inga vita personer i filmen, måste jag påpeka också. ^^ Synd att jag inte såg den på juldagen eller nåt, men förövrigt får den 7/10 av mig! (:

Har du sett filmerna? Vad tycker du isåfall? :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0