And i never knew that you would be like this until now..


Bild av mig.


Där tog pengarna på luren sluuut! Typisk.. Det måste alltid hända när man sms:ar för fullt. Ska ta och köpa cash snart igen.

Är det bara jag som inte visste att min bästa vän kom hem idag?! xD HAHAH, nää, men hon är hemma igen! :D Welcome again my deear! ^^ Har saknat dig megamycket! Tänk om hon inte läser det här och jag bara säger det rakt ut nu.. hahha! xD Fan, måste träffa dig så du kan berätta om allt som hänt i London!!!

Stranden imorgon, ska bli gött! Bada också.. första doppet faktiskt! >.< Jag vet, jag skäms.. Men jag har faktiskt mina anledningar. Sådetså! Kommer träffa M.B där också, sweet! Ingen aning om M.T orkar följa med efter sin resa.. och så kan jag inte fråga henne heller.. -.- Äh, tar brorsans iphone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0