Do you come here much? I swear I've seen your face before.


Timbaland feat. Katy Perry - If we ever meet again

Woohoo, älskar den här låten! Musiken bara dunkar från högtalarna!! I neeever be the saaame!! Well, ni kommer fatta när ni lyssnar på låten, om ni ens kommer göra det.

Jag är i behov av enkla skor, så nu jagar jag efter ett par flip flops för en liten peng. Lisa hittade idag när hon åkte runt med pappa och mamma, fast hon såg dem i en annons. Så ska försöka ta mig dit imorgon och kolla in dem. Och köpa dem också tror jag.

Borde jag göra en ny kategori som heter "Music" eller inte? Jag vet inte.. är väldigt osäker.. Vad säger ni? Borde jag? Hhahha, ni säger inget ju, men fine.

Kommentarer
Postat av: Melissa B

sluta baka så mkt! XD ja blir sugen :(

and 2, jaa skaffa en musik kategori;)

btw, I also loove this song! och den där billionaire som du la in ett tag sen... I didn't know u listend to this kind of music, för du tjatar hela tiden på om koreanskmusik eller kinesisk...

2010-07-11 @ 01:30:36
URL: http://mmelissa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0