I like the way you move, the way you dance and the way you talk.


Bild av mig.


Efter lite titt så hittade jag en dator som jag ville ha. Men gissa vad? De är totalt slutsålda! :O Det ska alltid hända mig va?! Alltid.. -.- Så jävla jobbigt att det inte är sant. Men brorsan snackade lite med den där personalen som hjälpte oss och så bestämde vi att vi ska gå tillbaka imorgon och snacka med honom då han har snackat med sin chef och fråga om de kommer få in nya eller om vi kan beställa. Vill verkligen ha den, gillar den. Dock så är det en grå dator med typ ränder? Låter jättekonstigt men den är riktigt okej design. Ska själva pimpa upp den senare ;)

Brorsan och brorsan stack nyss iväg till en kompis för att typ fixa datorerna som vi har hemma. Vi har typ tre st som är trasiga! Snacka om mycket xD Och så har vi två som funkar och en bärbar. Jävlar alltså.. väärsta datanördar vi är! HAHAH! Nerdforlife! ♥

Vet inte vad jag ska göra nu.. internet är seg för brorsan håller på med nåt. Jag är rastlös, vill bara göra nåt roligt just nu. Om man bara hade en system.. Okej, ska sluta tjata om den nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0