"I wanna be a billionarie so fucking bad. Buy all of the things I never had"


Travie McCoy ft. Bruno Mars - Billionaire

Är det bara jag som är blekfisen här?! Igår vad vi som sagt och solade och badade lite och dagen efter, idag alltså, så ser jag att alla mina syskonen är typ chokladmuffisar. Och som vanligt ska jag vara en vaniljmuffin.. -.- Fett jobbigt, och pappa ba;
- Alltså det hjälper inte om du solar. Du kommer ändå inte bli brun. Bättre åka till Gotland eller Öland då!
Liksom.. tack pappa för ditt stöd.. -.-

Solat idag igen i en och en halv timme. Fett nice!!! Sen pallade jag inte mer, blev helt varm och huvudet dunkade som faaen. Klättra ner från taket och möblerade om lite i mitt rum. Eller rättare sagt flyttade på saker. Flyttade alla parfymerna från fönsterbrädan till skrivbordet. Lättare att öppna fönstret då när det blir så varmt om kvällarna! ^^ Dock så ser det rätt så fullt ut på skrivbordet nu. :S

Kommentarer
Postat av: frida

åh den där låten är bra ;D

2010-07-04 @ 20:11:16
URL: http://bfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0