I wonder what you'll do if you saw me with another guy..

En sväng till centrum, en sväng till Siba, en sväng till IKEA för käka och inköp, en sväng hem igen för att kolla upp en buffé i stan samtidigt som det blev lite chill, sedan blev det kinesisk och thai buffé och för att avsluta det hela spelade vi lite biljard i heron! :) Så såg min lördag ut idag, riktigt trevligt. Vårt sällskap blev såklart E-tuna som vanligt, ^^ När de är här hittar vi alltid på nåt roligt :) Först så tänkte vi faktisk åka go-card, men sen så ändrade vi oss eftersom att det är rätt så dyrt. Jag menar, 100: för 7 minuter?! Råneri på hög nivå! Sen så tänkte vi köra bowling, men nån jävel glömde att boka.. -.- Så det blev biljard, trevligt! HAHAH, dock så var jag inte så bra den här gången. Men hello, skitsvårt att göra med klackar, och jag vill ju inte ta av mig dem för jag vill inte ha skitiga strumpor.

Bilder togs också såklart, det som jag är känd för (A) HAHA! David, Lisa och H.C blev helt galna när jag tog bilder på dem! Stackarna, så H.C tog min kamera och började fota mig.. -.- Pss, nice try tho, men jag tar ju bort bilderna sen ju ;) Hehhe! När bilderna dyker upp här är osäkert..


Kommentarer
Postat av: M I M I

men vaaa, fan va dyrt :O

2010-08-01 @ 12:29:16
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0