Perfection requires patience.

Bild lånad av we♥it.com.



Orka plinga på dörren 150 ggr tills någon öppnar, gissa vem som stod där och gjorde det? LISA! Fyfan, hon, pappa, mamma och brorsan var nyss ute och handlade mat och saker medan David och jag låg hemma och sov så skönt! :) Sov till klockan halv ett, gött! Hann se på American's got talent med David, fett roligt! Att Sverige måste härma dem. -.-

Trots det fula vädret så ska vi grilla, snacka om timing (A) HAHHA! Alltså.. det är inte kallt ute, det är fuktigt och varmt så jag antar att det är okej att grilla då, eller? Det kommer bli fett med grill alltså.. från små, ytliga korvar till saftiga köttiga revben! Nåt emellan dem kommer det finnas hamburgare och kyckling ^^ Doesn't sound bad at all.

Med min kreativitet i farten ska jag nu skapa nåt underbart! Vad det är får ni senare veta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0