Take into account that great love & great achievements involve great risk - Dalai lama


Bild och redigerat av mig.

Bloggen har varit rätt så nere nu på den senaste tiden. Bloggar alltid kväll/natt, men hello?! It's summer -.- Anyhows, planen blev av. Vi stack iväg till E-tuna och hjälpte faster att flytta. Fyfan, dett mycket saker! Soffor, skåp och massa stolar.. -.- Hahha, men lite komisk är det, för det är bara faster och hennes son som flyttar. Alltså två per för sååå mycket saker. Som belöning fick vi gratis lunch, faster bjöd ^^ Kebabpizza, MM!! Och så från ingenstans kommer M.D, min kusse, och käkar medd oss. Har inte sett honom på åratal! Okej, på månader, men det känns som ååår! Men det var iallafall roligt att träffa honom, fick se hans nya lägenhet. Ganska så fint faktiskt (: Tyvärr fick vi inte träffa hans tjej.

Efter att ha sett hans lägenhet, så åkte vi iväg och handlade mat för grillning var planerad! :D Grillade kyckling, korv, marshmallows och annat gott! Tyvärr tog kolen slut så vi hann inte grilla allt. Men nästa gång ska vi fan grilla sönder! ^^ 

Skulle egentligen sova över, pappa ringde och sa att det var okej (från ingenstans :S) Men brorsan ville inte så vi taggade hem. Och ja, David och Lisa blev fett sura, de som ville sova över sååå gärna. Själv hade jag inte med mig ombytte och ville helst åka hem eller låna kläder xD  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0