The world's logic, the logic is to follow strong people.


Bild & redigerat av mig.


En väldig händelselös lördag har jag haft. Förutom att det har regnat så har jag inte gjort nåt alls. Inget alls. Nada. Nothing. Ja.. har bara slöat hela dagen. Skönt, men samtidigt riktigt rastlös.

Imorgon, eller idag, så ska jag kolla på en ny dator till mig! En laptop! :D Huh?! Nice va? ^^ Får se hur det går, hoppas på att jag får den snart, så jag skippar den här datorn -.- Nää, jag kommer sakna den här datorn! LOVE.  Längtar tills dagen då jag kommer få en system.. vilket kommer inte att hända på ett tag så som jag ser det. Nåja, jag nöjer mig med en laptop så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0