Unable to find the one who is destined to be with me.

Bild lånad av we♥it.com


Varför vara så jävla jobbig fööör?!?! Seriös, vill bara strypa honom.. -.- Först den här veckan, sen nästa sen den här helt plötsligt! Alltså guud.. hoppas för guds skull att de ändrar daturm! Det kommer regna imorgon, så varför ens åka dit för?! Helt knäpp alltså!!

Puh.. okej.. Det där var om Skara som Do hade planerat. Eller planerat kan man absolut inte göra. Iallafall, det verkar som om han och E-tuna ska åka den här lördag, imorrn. Helt knäppt enligt mig. Ska se om jag kan få honom att ändra sig. Tror dock att jag inte kommer att lyckas.. Hoppas på det bästa iallafall, kommer inte bli lika roliga om vi åker utan dem. Nåja, tack vare honom så blev det som det blev. Det nu inte när vi ska åka. Fett jobbigt, man har ju liksom andra planer också. -.-

Till bättre händelser nu. Hahha, gissa vad jag har gjort idag? ^^ Joo, baka såklart! Bakade faktiskt till Do för att han skulle få dem, men nu får han nog inte dem alls! Kanelbullar och kakor blev det, chocolate chip cookies! Mumsiga! Ochså har jag märkt att jag har fått lite muskler, magmuskler! ;) Fett glad jag blev xD Så snart ska jag träna igen, för jag missade igår. Brorsans kompisar var här så kunde liksom inte, så idag får det bli ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0