Work hard. Have fun. Get lost.


Bild av mig.

Ser man på! Jag äter nyttigt igen! Hahha, okej, förutom glassen som har smält, men annars så var det fruktsallad som gällde efter middagen ;) Riktigt surt var det dock. Vindruvorna, jordgubbarna & nektarinerna var rätt så sura.. ananrs var det helt okej! Bananen passade dock bäst till glassen. Synd att chokladsåsen tog slut, för den skulle förmodligen balansera smakerna.

Gosh.. my bedroom is a totally mess! Jag menar det.. Allt för att min trådlösa tagentbord inte funkar.. den verkar vara helt pajad.. crap alltså.. Hoppas på att jag får min laptop snart, men tvivlar hårt! Pappa har ont i knät och det ser ut som om han kanske ska opererar knät. Det är iallafall vad brorsan tror, hoppas verkligen inte det! För vad kostar egentligen en operation? Får hoppas på att han blir bättre!

Har faktiskt märkt en sak.. min blogg ser helt knas ut på andras skärmar. Hur vet jag det? Jo, jag checkade fårn David's dator och det var min header&inlägg längs till en av sidorna när en egentligen ska vara i mitten! Fan.. det här är juu bara knas.. Är det så hos er också? För då kan det beror på min feta skärm som jag har nu, för hos mig ser det perfekt ut.

Kommentarer
Postat av: moa asball carlberg

Jag har frågestund på min blogg, så kika gärna in och skriv en fråga :) Ps. Supersnygg blogg bruden :)

2010-07-03 @ 12:21:52
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: Emelie <3

När jag var mindre blev jag brun efter bara 30 min i solen. Idag blir jag bara röd och får ligga i 1 vecka känns de som haha

2010-07-03 @ 13:04:50
URL: http://ammis.se
Postat av: Patrik

men åh vad gött :D



hmm men det beror på hur webbläsaren läser sida, webläsaren kanske behöver uppdateras eller dylikt, jag använder chrome och här ser det bra ut :D

2010-07-03 @ 18:29:42
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0