You never know how strong you really are, until being strong is the only choice you have.

Bildlös inlägg. Har inte haft nån ork till att snappa nya bilder även fast jag bara varit hemma och latat söönder mig. Jag vet inte.. måste verkligen ut snart! Ska ta och göra det imorgon. Så rastlös att bara vara hemma och ruttna. Kunde faktiskt ha gjort nåt vettigt hemma som att läsa teori.. men eftersom att det är sommarlov så pallar jag verkligen inte göra det. Måste dock göra det snart. Och även köra bil igen.. var ett tag sen man gjorde det :O Kanske 3 veckor sen? Det känns som det iallafall.. Nej, men imorrn blir det övningskörning med brorsan har jag bestämt nu! Och lite teori läsning om jag pallar ^^

Så sistone har jag ägnat all min tid åt köket faktiskt. Bakat och lagat en massa. Känner mig som väärsta hemmafrun eller nåt! xD Nåja, det var iallafall roligt. Bakade faktiskt kakor nyss med Lisa eftersom att jag lovade att göra det sen måndags.. hahha! Kakorna är i princip klara, allt de behöver göra är att svalna lite sen är det bara att käka dem! Ska käka den under filmen som jag och Lisa ska se snart. ;) Vilken film får ni redo på sen. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0