You never know what will happen until it really happen.


Bild &redigerat av mig.

Väntar på att M.B ska komma till mig, sen for vi till stan för nåt festival som hon snackade om. Let see how that goes!  Hoppas hon kommer snart bara.. Man vet aldrig med henne ibland, för hon kommer typ alltid försent :P När hon säger en tid så betyder det oftast en timme senare, men man vet aldrig med henne.

Är i behov av vita 3/4 leggings som jag måste ha till min korta kjol från London. Supersöt, men ack vad kort! Så det får bli vita 3/4 leggings under, sen är det perfa! Hittade tyvärr inga idag, som förväntat, så ska kolla igen nästa vecka då de sa att de kommer in.

Dags att dra nu, fick sms av M.B. See ya people and have a great day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0