You said you want my forgiveness so you can live on more comfortably


Bild av mig.

You're frikking messing with me huh?! Guud alltså.. han är så jävla jobbigt.. Nu snackar jag om Doo, kussen. Först säger han att vi inte ska åka till Skara för att han inte har cash, sen inatt sa han att vi skulle åka den här eller nästa. Liksom bestäm dig dude, för jag har okcså planer.. -.- Får se hur det kommer bli, ska snacka med honom så fort vi får tag på honom. Mamma tyckte iallafall att det var en bra ide, eftersom att hon och pappa inte vill gå in. De kommer liksom ändå inte göra nåt där säger dem, så varför ens betala för at gå in? Så mamma gillade iden enormt.

Rätt längesen man klippte håret märkte jag när jag nyss höll på att leka med det. Hm.. undra när man ska klippa den.. Snart nog, innan skolstarten. Tänkte ändra mitt hår en aning då! :) Ville först färga håret, har alltid vetat det. Men sen när jag kolladein priset så var det jävligt dyrt! 500+ för att färga för att jag har långt hår.. damnit. Så det kommer inte ske stora förändringar med mitt hår iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0