And she spoke words that would melt in your hands.


Modeller; P.H, jag & solbrillorna.
Foto av; mig.

God morgon! Eller ska man säga god eftermiddag? ^^ har precis vaknat upp efter en lååång skön sömn. Aasch, vad jag njöt som fan alltså, tills jag blev kissnödigt och var tvungen att gå upp -.-

Igår blev det ingen grill som det var planerat eftersom att ingen visste om det antagligen.. Så jag åkte inte in, kändes vara onödigt. Så bad dem att sms:a mig när de var hemma igen och de gjorde det. Så det blev utgång på kvällen. Chillade lite, åt godis och chips och åkte runt lite med moppen.

Senare på kvällen stack jag och J.P upp till Mcd. Ville inte ens upp dit, men hon ville det. Dessutom så erbjöd hon sig att bjuda mig på nåt och gå heela vägen hem med mig. Ett sånt erbjudande tackar man inte ner till alltså ^^

Idag ser det rätt så okej ut ute, men solen skiner inte lika mycket som jag hade hoppas. Vill ju sola lite.. Ska ta och städa hela huset idag, övningsköra lite och så kanske det blir utgång med tjejerna igen? :)


UPDATE;
Ska dra ut och sola på taket nu med musik på! :D Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0