But it's soo gooood, I can't help it no longer.


Bild tagen av mig.

Har ätit så mycket glass de senaste dagarna att jag inte kan tro det själv! Så frikking gott, men så onyttigt också.. damn. Känner att magen bara hänger ner nu.. Jag som strävar efter en vältränad mage, kommer nog inte lyckas med det ännu. -.-' Kommer nog ta några år till må jag tro. ^^

Min hud håller på att flagna nu alltså.. Det gör inte ont, men det ser bara inte fint ut! Det beror nog på solbrännan som jag fick veckan innan balen. Nåja, ska ta och sola ännu mer trots att det flagnar, men då är det solkräm som gäller! ^^ Vet inte om jag vågar gå ut med shorts nu eller om jag borde ha leggings.. Äsch, life is too short to be care about what other people think ;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0