Can i have this dance with you?


Bild av mig.

Magen har varit som en berg-och dalbana! Inte roligt alls.. först gör det ont som in i helveeete, sen så går det över.. sen så kommer helvetet igen och lika snabbt försvinner den. Tror nog att beror på de nya pillerna som jag drogar nu.. Får avstå från dem imorrn.

Till better news! ÅÅÅÅH! Så jävla roligt att dansa vals! Jag kände mig som värsta kvinnan juuuu med high heels! ^^ Hhaha, jag var typ den enda som hade klackar medan andra hade vanliga, normala skor ^^ Nä, men tog på mig dem för att jag visste att vi skulle dansa så jag vet hur det känns att dansa med dem ^^ Det kändes förövrigt rätt så okej, men efter att ha dansat ett bra tag så började det göra ont. Speciellt där fram på foten, man var ju tvungen att stå på tår trots att man hade heels.

Grill hos S.G väntade sen vid 15.00. Chill faktiskt. Mycket prat om bal och andra saker, såna vid såna här tillfällen ^^ Fan alltså, när jag satt där insåg jag faktiskt att det är två dagar kvar till att vi slutar nian.. holy crap. Två dagar kvar till avslutningen, två dagar kvar till balen. Shit, fatta hur snabbt tiden har gått! Sjukt ju..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0