Don't go. Please stay. Don't you remember? You said forever.

Bild lånad av we♥it.com.

Trots att det är sommarlov stack jag till skolan med Lisa för att hämta mitt USB-minne som C.A fick låna av mig. Hon skulle föra över bilder till mig. ^^ Sen stack jag till C.E för hon ville också ha bilderna, så hon kopierade dem. Eller ska man sägga kopierade?! :O För jag har inte några bilder här alls.. -.- Känns som om hon har tagit alla, har nästan inga bilder kvar :O Fan alltså.. C.E är inte bra på det här.. Skickade nyss ett meddelande till henne på FB, får se vad hon säger.

Snart ska jag iväg och köra bil! Roligt ^^ Får känna lite hur det känns att köra den och hur den fungerar helt enkelt. Nästa vecka ska jag börja plugga teori tänkte jag. Får se hur det blir då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0