Enjoy the little things in life.. for one day you'll look back and realize they were the big things.


Modeller; Jag & J.P
Foto av; J.P
Redigerad & collage; Jag.


Grattis till Viktoria och Daniel. Yey.. orkar inte skriva om det. Det är bara boooring xD
Idag, eller snarare igår.. klockan är över tolv, så åkte jag och Lisa in till stan. Det är ju fan gratis, passa på! Det var väldigt trångt, men inte lika trångt som i London som tur det. Haha, folk djurade efter platser, såg en kvinna ta en annas kvinnas plats. Hon lyfte bara på röven för att säga till sin kompis att sitta där och ppooff så kommer en annan kvinna och tar den. HAHAH! Såg så jävla roligt ut, hon som tog platsen var helt iskall också! Folk alltså..

Från stan lyckades jag iallafall köpa hem lite undisar och en väska som var på rea. Skitfin enligt mig. Har en sån i blå fast i större version. Den som jag köpte är i svart och mindre. :) ♥ L-O-V-E. Tyvärr räckte inte pengarna till andra kläder, då jag var tvungen att dela pengarna med Lisa.. -.-'

Hemma igen fick jag stressa sönder mig till filmkvällen hos J.A. Helt okej, såg filmen Babysitter wanted. Sträckfilm, helt okej. Mer info and stuff kommer! Hahha, så roligt att se den för alla skriker och jag garvar bara åt dem xD Såg så roligt ut! ^^ Kan inte rå för att det är roligt liksom xD

Efter filmen gick vi en promenad, tvungen att bränna fettet som man nyss proppade i sig. Åkte också t-bana lite här och var. Hängde på våra vanliga ställen och snackade bara, som vi alltid gör när vi är ute. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0