Gästblogg!




Heelloooo everybody=D

Det är jag som är Jelena, annars kallad J.P här på lindas blogg, och som ni säkert fattar så är det jag på bilden där uppe. okej, nu är det så att jag inte har nån aning om vad jag ska skriva om eftersom jag har inte riktigt koll på de här med att blogga men vi ger det ett försök!

Såå, vad har jag gjort idag? ingenting faktiskt, har vart hemma hela dagen, orkade inte gå till skolan på morgonen så jag stannade hemma, de var faktiskt skönt för en gångs skull. Som linda har nämnt ungefär 10000 gånger så slutar vi nian och har vår bal nästa vecka. Jag är verkligen skitledsen för det eftersom att jag kommer sakna alla i nian så otroligt mycket. Okej inte direkt alla, för det finns många idioter men whatever, ni fattar!

Men nu ska jag avsluta, kommer säkert gästblogga nån annan gång när jag har tråkigt ;)

PS. Linda du är bäst, är så glad att ha dig som vän! Tack för allt du har gjort för mig!♥♥♥


Kommentarer
Postat av: ellen ~

sjukt snygg bild : D



sv: tack : D

2010-06-03 @ 19:59:47
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0