I should leave you alone, but we both know that I'm not that strong.


Modeller; Mina klasskamrater/kompisar.
Bild tagen av; P.H


Bilturen gick suveränt! Inte så svårt som jag trodde, det gäller bara att lära känna den ^^ Och ja, jag gjorde lite misstag, men det är det tillåtet. Körde runt på parkeringen vid IKEA när de hände en olycka i närheten. Värsta helikopter och grejer :O HAHHA, vi skulle gå och kolla och se vad som hände, sen vi ångra oss. Palla liksom att gå och kolla, no life? xD 

Köpte också min efterlängtade våffeltång, frågan är bara.. är den bra? Dess högsta värme är 180 grader. Jag som är så van med 200. Får se om jag lämnar tillbaka den eller inte.. Kostar iallafall 349:- i Media Market. 

Imorgon blir det nog bad och grill med vänner och andra bekanter. Får se om det blir av, hoppas bara att det inte regnar! :O Hm.. vad ska man ta med sig då? Sallad får det nog bli med nåt annat smarrigt! ^^

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0