If you see a friend without a smile, give him one of yours.


Bild och redigerad av mig.

Jag bara älskar den här bilden! Är den inte magisk?! Me looove it!! Först när jag tog den så tänkte;
- Fyfan, vilken dålig bild. Kasta och ta en ny kanske?
Men neej, för tuur det! Fick värsta ideen efter att ha kollat runt på massa bilder. Bilden är bara.. magisk! :)

Okej, nog om bilden ^^ Middag hos M.B och några andra. Helt okej, synd att jag inte kunde stanna längre, men övningskörning väntade mig. Dock så hann jag inte göra det heller! :O Kom försent hem, klockan var typ elva och brorsans kompisar var där and stuff. Så satte mig ner och spelade med David och Lisa. Bilspel var spelet, väldigt skoj faktiskt. (:

For även till IKEA idag och köpte lite saker där, en förvaringslåda till mina nagelsaker. Fyfan, det får ju inte plats. -.- Nagellacken är för långa och lådan är lite för liten i höjden så de långa nagellacken fick ligga ner. Ska ta en bild på den när jag orkar. Har precis ställt in den i skåpet och det är jobbigt nog att göra det xD

AAAAOOOO, Japan is out of the game. SUCKS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0