Less then a day before we walk separate ways.

Bild lånad av we♥it.com.

Vår sista trip idag tillsammans och den var riktigt dålig. Skittråååkigt! Allt vi gjorde var att åka till Flottsbro, gå runt lite där, käka lunch och sedan somnade jag. Nä, det var inte en sån lyckad trip för att vara sista gången. Inte blev det bättre sen när man fick gå ända till busshållsplaten. Därför ringde jag brorsan så han kunde hämta upp mig och åka in till centrum och kolla saker till lärarna. Hittade inget intressant alls.. Så får se vad jag får ge dem. 

Nu väntar jag på att kussen ska komma, J.H. Hon ska testa lite frisyrer och smink på mig. Kommer bli superbra! Tänk att det är imorgon som gäller.. Dock så känner jag inget nu.. känner mig bara supertrött och seg i hela mig. Har inte ens funderat på vad jag ska ha imorgon på skolavslutningen. Fyfan, får improvisera ikväll.   


Kommentarer
Postat av: a n n ♥

SV; Det brukar jag med. Särskilt på gruppfotot! Vi är ute och det blåser och man får typ solen i ögonen och så försöker man le xD Så är fotografen tvungen att andra kontrasten så man ser smutsig ut.



Va fin blogg du har, förresten! En av de finaste jag har sett! :D

2010-06-10 @ 15:49:46
URL: http://multicolor.blogg.se/
Postat av: Claudia

Värsta fin bild.

2010-06-12 @ 15:21:34
URL: http://claudiablomqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0