One of the best nights that i ever had! <3


Modeller; Årskurs 9
Bild av; P.F.

Håller fortfarande på att ladda upp bilder på FB, det går så frikking segt att det inte är sant! Folk tjatar som hundar, men det hjälper ju inte, right? xD Så.. bilderna kommer när de kommer people! ^^ ♥
Nu över till nåt annat roligt som jag har att berätta, let's start shall we? ^^

Fredags, avslutning & prom.
Det regnade i fredags, fyfan alltså! Helt crazy! Fick ha avslutningen i aulan, helt okej faktiskt. Det kändes så mkt mysigare på nåt sätt, men samtidigt trångt ^^ Satt där och sjöng, folk snackade, sjöng ännu mer och prisutdelning.

Iår ville skolan göra nåt annorlunda, and guess what?! De gav alla 9:orna gula vackra rosor! Inte bara det, förskoleungarna gav oss dem! Fyfan, vad man ville äta upp dem, sååååå sööööta! Blev fan tårögd och jag är inte så känslomässig av mig xD Efter det blev det lite bilder och snack med både elever och lärare.

Vid tolv stack vi syskon och åt mat ute, kebab. -.- Nåja, de var sugen på det så var tvungen att hänga med. Men innan det så gick jag och David, tvingade honom :P, och köpte min västa och några sker till balen.

Vid 18-tiden anlände vi i skolan igen, denna gång med min partner K.L. Stilig! ^^ Fett söt han är, gav mig en ros när han kom hem till mig! Fyfan! ^^ Två rosor på en dag, det har aldrig hänt mig! ^^ Minglade runt lite där, fotade också precis som jag alltid gör. Måste bara säga, alla såg så jävligt snygga uuuut!! UUF, dog mesta lite xD

Efter minglandet så gick vi in och minglade lite i cafet och sedan knallade vi till matsalen, eller resturang som lärarna kallar det :P Där åt vi i nästan två timmar och massa tal hölls. Alltså, fick inte äta min mat ifred och inte nog med det! Min oxfile var helt tjock och skitsvår att skära igenom. Fyfan, ge mig en fin bit nästa gång va.. -.-

Anyhow, vid middagen så fick även folk rösta på baldrottning och kung. Jävligt spännande måste jag säga! ^^ And guess what?! Jag fick äran att presentera dem också! :D Så jävla skoj! :D Presenterade den på discot då i aulan ^^ S.J och A.G blev baldrottning och kung! :D Grattis grattis! :D Resten av kvällen dansade vi loss och ja, jag tog massa bilder! De kommer upp här snart också! För er som inte pallar vänta, vet att folk har campat framför fb från lördags xD Men ja, de som inte pallar, kolla på min fb då. OBS, endast mina vänner kan se! ^^

Kommentarer
Postat av: Tsukii

sv: Tack t ack! :D hehe nej jag är inte adopterad, haha varför tror du det? :D

2010-06-14 @ 00:26:44
URL: http://tsukii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0