Picturesless, didn't bring my camera with me. Btw, thanks for a memorable day!

What a day it was yesterday! Hade så frikking roligt igår i Gustavsvik med E-tuna gänget! Skitroligt, hoppas vi gör om det igen snart! :)

Först så var vi nära på att inte åka, för brorsan vägrade att stiga upp klockan 7 på morgonen och åka till E-tuna för att möta upp dem. Men som tur stannade Doo kvar i E-tuna, så vi åkte vid 10, som det var planerat. Hämtade upp honom och åkte vidare till en shoppingcentrum. Hmm.. vad heter den nu igen?.. Marie.. nåt var det iallafall. Där möte vi upp resten av gänget och så knallade vi runt lite där. Det var skitstort och jag önskade faktiskt att jag hade lite pengar med mig så jag kunde shoppa nåt! xD Dessutom var det jättefint där, synd att kameran var hemma. Orkade inte ha med mig den för tänk om den skulle gå sönder i badet när jag tar foton? Det riskerar jag liksom inte. Så det blev en dag utan bilder ^^

Efter ett bra tag i centrum så började David klaga på att vi skulle gå och bada så vi åkte dit och sen vad det dags! Badet var grymt! Massa vattenrutschbanor och en annan som kallades för "toletten". Alla som har varit i Skara vet vad det är, asroligt! Och så fanns det en klätterväg. Jag, H.C och T testade den, dock så klarade vara H.C den.. -.- Men fifan, han har ju fan sex-pack och muskler! Det är klart att jag inte har en chans! -.- Förresten så nådde jag inte den där fästningssakerna som var där. Men trots det så kämpade jag, dock så klarade jag inte hela, utan halva ^^

Sen så körde vi bara på, alla knockade alla. Skitroligt! Dock så var det inte lika roligt när vi kom ut från badet, för alla var sönderslagna! Jag har sår på händerna och en knöl på ryggen! :O Omg, det är typ en bula på ryggen och inte var som helst på ryggen, utan på ryggraden! Så nu är jag lite rädd att jag har skadat ryggraden.. Får hoppas på att jag inte har gjort det. Det gör inte ont, bara när man typ rör den.. Hoppas att det inte är nåt allvarligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0