Someday someone will walk into your life and make you realize why it never worked out with anyone else..

Bild lånad av we♥it.com.

SOLBRÄND!!! Fyfan, svider lite nu, men så farligt är det inte. Hoppas på att man blir brun nu efter det och att deet försvinner innan balen. Vill inte se ut som en tomat på balen.. -.- Berättade det för mamma, alltså shit mamma..
- Mamma, jag är solbränd..
- Hur då?
- Var i skolan.
- Hur då?
- Va i skolan och låg där!
- Aha.. varför tar du inte solkräm?

Alltså mamma.. xD HAHHA. Hon är rolig hon! Sen frågar jag henne om vi har solkräm hemma och hon frågar mig? Men hello? Jag frågar ju liksom dig mamma.. xD HAHA! Love her ♥

Anyhows, väntar på middagen sen ska jag nog ut igen med J.P och P.H. Måste då också byta kläder, vill inte se ut som ett mongo juu!!

Imorgon väntar bad i Gustavsvik med E-tuna gänget. Får hoppas på att de inte blir plötsliga ändringar som det alltid måste vara i sista sekunden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0