The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do.


Bild av mig.

Skulle egentligen iväg och kolla på Eclipse idag, men det blev inte av. Dels för att det var helt fullt på kvällen och dels för att jag inte vågade fråga pappa om cash, han var på värsta dåligt humör. Don't mess with him then xD Fanns dock platser på dan, men jag vill inte se på dan. -.- Om man ska se en bra film, måste det vara ett bra tillfälle och plats, that's it. Får ta och kolla på den någon annan dag ;)

Förövrigt har jag tagit hand om huset samtidigt som jag har bakat bullar och kladdkaka. MM.. kladdkaka! Sjuktgott ♥ Speciellt med grädde och jordgubbar, mumsigt gott! Måste fan ta och fixa en fikkväll hemma hos mig, vad säger ni tjejer? ^^

Min mage har inte mått bra alls de senaste två dagarna.. Gör skitont och går på toa typ var halvtimme? Okej, överdriver, men gör det ovanligt ofta nu.. -.- Skit mage, go and die.

Ska alldeles strax gå och lägga mig, ska upp tidigt imorrn. Får se hur det går.. Vaknar typ klockan ett varje dag? xD Hahha, skäms, men hey! Det är sommarlov, you feel?!?! xD

Kommentarer
Postat av: M I M I

jag ska också se eclipse en annan dag. längtaaaar :D

2010-07-01 @ 22:05:19
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: Meluuuuuza Bowjääng '<3

ja men AABBBSOLUT :p hahaha

skulle sitta finfint med en och annan bulle i magen , va ? ;;)

hahahahahha :p fan snäka ja om ?

2010-07-02 @ 02:37:30
URL: http://mmelissa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0