When life give you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.


Bild av mig.

Fyfan P.H! Du behöver inte väcka mig kl sju på morgonen och fråga om frikking läxor! xD Fyfan, total irriterad fan! xD Jag som sov så jävla skönt, och så väcker du mig.. -.- Det var jobbigt.. riktigt jobbigt alltså..

Tog ledigt från skolan för att skaffa sommarjobb i E-tuna, men det gick inget vidare. Åldersgränsen är 18 år och jag är ju inte så gammal ännu.. -.- Fett lack, så fick vänta med Doo på att brorsan skulle komma ut. När han äntligen kom ut så åkte vi iväg för att köra bowling. Måste ju trösta mig! xD Riktigt roligt var det, men jag söög! Men skyller på att jag inte hade strumpor eller att jag inte hade kört på länge, för det är faktiskt sant! Doo tar ju fan lektioner i bowling, liksom hello? xD 

Efter det gick vi och hälsade på folk och åt. Gav äntligen H.C's försenade present! Två t-shirts från London och han verkade gilla dem. Dock så önskade han att de var en aning större. Håller faktiskt med honom, t-shirts ska ju sitta lite pösigt på killar. ;) Men han uppskattar dem.. hoppas jag ^^

Nu är jag iallafall hemma och jag är skittrött. Håller på att hjälpa Lisa med matte och hon är.. som hon är. Kan inte klaga, är själv inte så bra. Förresten! Har fixat chokladfontän nu också! ;)

Kommentarer
Postat av: Melissa B

yyyyyyyey chocolateeeH ;)))

2010-06-01 @ 22:11:24
URL: http://mmelissa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0