You hurt me. I want you to know, but i won't tell you. Please be sensitive enough.


Bild & redigerat av mig.

CAN YOU FEEL IT?! SÅÅÅÅ SKÖÖÖNT! Hållar på att döav glädje, så varmt och skönt! Bättre blir det också, för nu de kommande dagarna kommer solen vara här! Yeey, we love it, don't we? ^^

Nu har det gått drygt en vecka sen jag fick mina första linser och det har gått otroligt bra! Hahha, känns väldigt bra att ha den på mig, dock så kliar det lite på vänstra ögat.. men det går nog över, hoppas jag. Om det inte gör det får jag gå dit igen. Var där idag och de undersökte och se hur det hade gått och så. Beställde även nya linser för 30 dagar för 390:- Fett billigt jämfört med förra beställningen som jag gjorde, frikking 700 nåt! :O Rånar mig.. Väntar iallafall på att de nya linserna ska komma, de borde komma nästa vecka på onsdag eller torsdag. Men hoppas de kommer tidigare ^^ Vill ju liksom ha linser på balen and stuff! Vill även bära dem dagligen, men pappa sa att jag inte fick. Och nu från ingenstans sa han;
- Va köpte du för linser?
- Endagslinser för 30 dagar.
- Varför? Varför köpte du inte bara månads?
- För du sa att jag inte fick...


Helt boooorta pappa är. Ska fixa månadslinser när jag börjar gymnasiet istället. Onödigt att ha nu när jag ändå ska sluta skolan liksom. Så får bära mina glasögon och se lite töntig ut ^^ Det är väl bara sött va? ^^ Nja.. inte riktigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0