You make me happier then you think even if I'm not showin' it.


Modeller; J.P, jag & P.H.
Bild av mig.

Jag är helt sliten från igår och från fredags. Solbränna och massa sår överallt. Inte så roligt, men trots det njuter jag! Doo, Doo's ex aka K och H.C kom till oss idag från ingenstans. Inte för att jag inte gillar det, utan jag älskar det! Älskar såna överraskningar ^^ De kom egentligen hit för att sola, enligt dem, men det slutade med att vi spelade sällskapsspel tillsammans, Monopol. Gillar inte det spelet eftersom att det tar åratal innan någon vinner, det måste ni hålla med om! Och så satt vi och spela och spela, åt middag och spela lite till och inget hände. Sa ju att det skulle ta åratal och roligt var det inte heller om det inte var för sällskapet man hade. ^^ Till slut stoppade Doo för att de skulle in till stan och käka. Ofta att de ska göra det liksom, åt ju hos mig! xD Men nu har de iallafall åkt iväg. H.C skulle gärna vilja komma tillbaka och köra klart, men eftersom att vi har skola så kan han inte, säger han.
- Skulle kunna komma tillbaka, men jag kan ju inte.. Ni ska ju SOVA!
- Kom bara, jag har en lugn vecka. Inga lektioner alls, chill bara!
Hahha, efter det fick man typ inget svar. Men han skulle ändå inte komma, pappa blir ju fan assur om vi är länge vaken för att vi har skola imorgon. Bajs pappa alltså!

Imorgon blir det Västerrås med klassen! Vågar man bada då? Och vågar man bära short som det var planerat? Armarna och benen svider och jag vill helst att solbrännan ska bort innan fredag juu! Helt rött.. Nä, får köra på leggings med ett linne och en tröja över. Det sägs ju vara bäst att ha nåt över solbrännan om man är ute så det inte huden skadas ännu mer. Bada vet jag inte hur jag ska göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0