You've got a smile that could light up the whole town.


Modeller; J.P ,P.H, jag, S.G & M.T.
Foto av; Lisa

Hemma från grillfesten som brorsans vänner hade! ^^ Alltså, det var helt okej faktiskt. Trodde inte att någon skulle snacka med skitungar som jag och David, vi var ju trots allt de yngsta där. Men de snackade bara på. :) Trevligt, trevligt! Ska inte gå in så djupt i det här förutom att vi grillade och hade det allmänt bra tillsammans. Alltså det fanns en fett skön kille där! Han var bara för skön, garvade typ hela tiden. Han liknade min kusse i sättet lite faktiskt. ^^ Och så fanns det en annan kille som satt med oss, han var också riktigt rolig! Hahha, hoppas man ser dem snart igen då. :)

Ojuste, såg några av mina vänner från skolan komma gåendes förbi när jag stod och grillade. ^^ Fett sött att de hejdade åt mig. I normala fall brukar de, eller dem flesta, strunta i andra personer som de känner utan går bara förbi. Folk tror att jag gör det, men i själva verket ser jag inte ens dem ibland trots att de kan gå förbi mig från 1 meters håll! xD Så dudes, you know me now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0