And it snowing again..

FAN. Igår var solen framme och lyste så fint och nu är den plötsligt borta och snön börjar rasa ner! Jag om trodde att våren var på vägen, men det verkar som om vintern inte vill släppa taget än.. Suck. Då får man sätta på sig vinterjackan igen då ;S 

Idag är jag inte lika sjuk som jag var igår. Dock så hör jag lite sämre nu bara, men annars är det lugnt. :)
Söndag, det innebär att all plugg ska vara klart och då syftar jag på mitt repotage och hemspråk. Suck.. again.. Jajja, det är bara att göra sakerna liksom. Men först ska jag surfa runt lite på nätet och se om jag hittar nåt söt att visa upp här (A)

Bild lånad av we♥it.com.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0