Anyone could look into your eyes a million times & still never see what i do.

Bild lånad av we♥it.com.

Det blir aldrig som man planerat alltså, men det är väl livet antar jag. Tjejkvällen som skulle hållas hos M.B verkar inte bli av eftersom att jag inte kan komma. Pappa anser att det är en dålig tajming och jag vill ju såklart inte gräla med honom. Om jag gör det kan London-resan försvinna, man vet aldrig med pappa alltså. Han kan avboka resan och jag får inte åka, så bättre att vara sams med honom nu. Dessutom är det respektlös av mig att gå och ha det roligt när en nära släkting till mig har passed away... Så tjejkväll blir det inte för mig del iallafall. M.B funderar på att flytta fram, men det återstår att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0