Be happy for what you have and pray for the others.

Bild lånad av we♥it.com.

Gosh, what a day! No, i just kidding! ^^
Hahha, nä, men så jobbig var den faktiskt inte även om jag stannade kvar i skolan för extra matte! Japp, visst är jag döööklig? :) Vi satt och jobbade med gamla nationella, två st C-delar hann vi med. Helt snurrig när jag kom ut från klassrummet. xD Hhoh, men det är det värt. 

På musiken satt jag, M.T och M.B och spelade piano. Fan vad jag älskar att spela piano, men skitsvårt är det för mig som är typ en amatör på det. Okej, inte amatör, kan ju inte ens spela! xD Men you know what i mean ^^ Iallafall, nästa gång vi ses ska vi börja med att skriva våra egna låtar lite smått. Är lite nervös för hur det ska gå, men det ska nog gå undan fan! Hoppas bara jag får bra betyg på musik sen också ^^ Satsar faktiskt MVG, även om det låter ganska så omöjligt att få det, iallafall för mig. ^^ 

Klockan närmar sig 19.00 och jag ska ta och träna snart. Fick hem min önskade träningsmaskin från Doo och pappa monterade upp den igår. Superglad, för nu kan jag "börja" träna som jag sa att jag skulle ^^ TACK DOO FÖR MASKINEN FÖRRESTEN! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0